Kalmar Dcg 160-12 iegādāties lietotu (28)
Kārtot rezultātus
- Zemākā cena Augstākā cena
- Jaunākie sludinājumi Senākie sludinājumi
- Īsākais attālums Maksimālais attālums
- Jaunākais ražošanas gads Vecākais ražošanas gads
- Jaunākais atjauninājums Vecākais atjauninājums
- Ražotāji no A līdz Z Ražotājs no Z līdz A
- Atbilstība
- Zemākā cena
- Cena
- Augstākā cena
- Cena
- Jaunākie sludinājumi
- Publicēšanas datums
- Senākie sludinājumi
- Publicēšanas datums
- Īsākais attālums
- Attālums
- Maksimālais attālums
- Attālums
- Jaunākais ražošanas gads
- Izgatavošanas gads
- Vecākais ražošanas gads
- Izgatavošanas gads
- Jaunākais atjauninājums
- Pēdējoreiz atjaunots
- Vecākais atjauninājums
- Pēdējoreiz atjaunots
- Ražotāji no A līdz Z
- Ražotājs
- Ražotājs no Z līdz A
- Ražotājs
- Apzīmējums no A līdz Z
- Apzīmējums
- Nosaukums no Z līdz A
- Apzīmējums
- Modelis no A līdz Z
- Modelis
- Modelis no Z līdz A
- Modelis
- Zemākā atsauce
- reference
- Augstākā atsauce
- reference
- Īsākais darbības laiks
- Darba laiks
- Garākā darbības ilgums
- Darba laiks
- Atbilstība
- Atbilstība
Kalmar DCG 160-12
mazā sludinājuma
Meschede
1 231 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG 160-12
Zvanīt
Stāvoklis: lietots, Funkcionalitāte: pilnībā funkcionāls, Izgatavošanas gads: 2020, darbības stundas: 3 028 h, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 5 500 mm, brīvā pacelšana: 1 895 mm, degvielas veids: dīzeļdegviela, masta veids: trīskāršs (triplex), būvniecības augstums: 3 130 mm, dakšu garums: 2 400 mm, piedziņas veids: Diesel, Dīzeļa iekrāvējs
Slodzes centrs: 1200
Ledpowanzvefx Aamsai
Masta tips: Triplex
Tehniskais stāvoklis: labs
Priekšējās riepas tips: Superelastīgs
Priekšējo riepu stāvoklis: 80–100%
Aizmugurējo riepu tips: Superelastīgs
Aizmugurējo riepu stāvoklis: 60–80%
Sānu nobīde, dakšu pozicionētājs,
3. vārsts, 4. vārsts, apsilde, pilna kabīne, kondicionieris, CE sertifikāts, vadības džojstiks, LED apgaismojums,
mazā sludinājuma
Crailsheim
1 296 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG 160-12
Zvanīt
Stāvoklis: jauns, Izgatavošanas gads: 2024, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 5 580 mm, kopējais garums: 8 100 mm, · Pēdu platums (c-c), priekšā – aizmugurē (mm): 1855 – 1960
· Pagrieziena rādiuss, ārā – iekšā (mm): 5175 – 600
· Augstums ar noliektu kabīni, maksimāli EGO-kabīne, OHG (mm): 3395
· Platums ar noliektu kabīni, maksimāli EGO-kabīne, OHG (mm): 3380
· Minimālais darba gaitas platums 90° stiepšanai (mm): 8770
· Pacēlāja masta slīpums, uz priekšu – atpakaļ (°): 5 – 10
· Sānu nobīde ± pēc platuma pāri dakšām (mm): 415 – 1530
· Ass slodze priekšā, bez kravas (kg): 10500
· Ass slodze priekšā, ar nominālo kravu (kg): 35800
· Ass slodze aizmugurē, bez kravas (kg): 11900
· Ass slodze aizmugurē, ar nominālo kravu (kg): 2600
· Gaisa spiediens (Mpa) hidrauliskais servomehānisms – stūres rats
· Tips – bremzēti riteņi: Eļļā dzesējamas disku bremzes (Wet disc brakes) – piedziņas riteņi
· Tips – bremzēti riteņi: Sausas, atsperes disku bremzes – piedziņas riteņi
· Maksimālais hidrauliskā spiediena līmenis (Mpa): 18
· Hidrauliskās eļļas daudzums (l): 220
· Degvielas tvertnes tilpums (l): 170
· AdBlue tilpums* (l): 15
· Dzinēja jauda ISO 3046 – pie apgriezieniem (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Griezes moments ISO 3046 – pie apgriezieniem (Nm – rpm): 945 – 1500
· Cilindru skaits – darba tilpums (cm³): 6 – 6702
· Degvielas patēriņš, normāls braukšanas režīms (l/h): 8-10
· Sajūgs, tips: Griezes momenta pārveidotājs
· Transmisija, tips: Hidrodinamiskā Powershift
· Pārnesumu skaits, uz priekšu – atpakaļ: 3 - 3
· Ģenerators, tips – jauda (W): AC-1960
· Startera baterija: Spriegums – ietilpība (V – Ah): 2×12 – 150
· Ergonomiska stūre: Regulējama un var tikt noliekta arī uz sāniem, kas samazina vadītāja slodzi, braucot un atkāpjoties atpakaļgaitā.
Ledpfx Aexvd Nxeameai
· Komfortabli pedāļi: Jauna, elastīga un droša pedāļu sistēma ar regulējamu pedāļu leņķi. Uzlabo ergonomiku un minimizē vadītāja pēdu slodzi.
· Augstas veiktspējas stikla tīrītāji: Nodrošina 90% klājumu uz izliektā vējstikla. Integrēti arī jumta tīrītāji.
· Ergonomisks daudzfunkcionāls sēdeklis: Grozāms un pilnībā integrēts.
· Klimatpakotne: Pilnīga, pielāgojama klimata kontroles sistēma, kas atbilst lielajām prasībām EGO testētajai kabīnei. Lielāki gaisa ieplūdes atveres. Viegla filtru nomaiņa iekārtas priekšpusē. Pilnīgs braukšanas komforts pateicoties lieliski konstruētiem mezgliem.
· Vadības konsole: Vienkārša iestatīšana, pielāgošana, izmantošana un sapratne. Visi nepieciešamie vadības slēdži, svira un indikatoru ir viegli sasniedzami efektīvam darbam.
· Vadības pults: Pilnīga integrācija vadītājiem, kas izmanto mini-stūri vai stūres sviru. Integrētas vadības pogas. Pilnībā regulējama un individuāli pārbaudīta optimālai ergonomikai. Ergonomiskā stūre tiek noliekta uz priekšu bez redzamības ierobežojuma.
· Optimizēts redzamības lauks: Pilnībā jauns atvērts dizains ar viediem profiliem un izliektiem priekšējiem un aizmugurējiem stikliem. Optimizēts redzamības lauks visos leņķos – īpaši laba redzamība pa diagonāli uz priekšu un atpakaļ. Izteikta atvērta telpas sajūta.
· Cummins jaunie dīzeļdzinēji atbilst ES Stage IIIB / EPA Tier 4i: Jaunā Cummins dīzeļdzinēju platforma apvieno dzesētu izplūdes gāzu recirkulāciju ar uzlabotu augstspiediena Common-Rail degvielas sistēmu (HPDR) un daļiņu filtru. Tas nodrošina tīrāku un efektīvāku sadegšanu, līdz pat 5% mazāku degvielas patēriņu bez jaudas zuduma.
mazā sludinājuma
Sittard
1 384 km
Autokrāvējs
KalmarDCG 160-12 | 2017
Zvanīt
Stāvoklis: ļoti labs (lietots), Funkcionalitāte: pilnībā funkcionāls, Izgatavošanas gads: 2017, darbības stundas: 9 351 h, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 000 mm, kravas smaguma centrs: 1 200 mm, degvielas veids: dīzeļdegviela, masta veids: duplekss, būvniecības augstums: 3 695 mm, jauda: 168 kW (228,42 zs), dzinēju ražotājs: Volvo, pārnesuma veids: hidrostatisks, dakšas rāmja platums: 2 500 mm, dakšu garums: 1 800 mm, pagrieziena rādiuss (iekšējais): 5 175 mm, pagrieziena rādiuss (ārējais): 8 770 mm, riepu stāvoklis: 85 procenti, Priekšējās riepas veids: pneimatiskās riepas (ar gaisu pildītas), priekšējās riepas izmērs: 12.00-20 (20PR), aizmugurējās riepas tips: pneimatiskās riepas (ar gaisu pildītas), aizmugurējās riepas izmērs: 12.00-20 (20PR), kopējais svars: 22 400 kg, tukšais svars: 22 400 kg, kopējais augstums: 2 920 mm, kopējais garums: 5 575 mm, kopējais platums: 2 540 mm, krāsa: sarkans, dzinēja modelis: TAD871VE, Aprīkojums: CE marķējums, apgaismojums, gaisa kondicionēšana, galvas aizsargs, hidrauliski bīdāma kabīne, kabīne, paliktņu dakšas, pilna apkope vēsture, priekšējais aizsargs, sānu nobīde, sēdekļa apsilde, === SVARĪGĀKĀS SPECIFIKĀCIJAS ===
Ražošanas gads: 2017
Darba stundas: 9 351 h
Maksimālā celtspēja: 16 000 kg
Maksimālais pacelšanas augstums: 4,00 m
Masta tips: Dupleks
Dakšu garums: 1 800 mm
Sānu nobīde: Jā
Piedziņa: Dīzelis
Transmisija: Automātiska
Kabīne: Slēgta
Ljdpfx Aasxf Ecxomjai
Apsildāma kabīne: Jā
Riepas: Gaisa riepas
Stabilizatori: Nē
Dzinēja ražotājs: Volvo – 168 kW
Izplūdes gāzu standarts: Stage IV / V
Svars: apm. 24 500 kg
CE sertifikācija: Jā
=== GALVENĀS PRIEKŠROCĪBAS ===
Rūpīgi atlasīts no uzticamiem avotiem ar pārbaudāmu vēsturi
Iekļauta CE sertifikācija un pilnīga dokumentācija
Tūlīt gatavs darbam un piegādei
Pieejama pilnīga tehniskā dokumentācija
=== STĀVOKLIS ===
Teicamā darba stāvoklī – pilnībā pārbaudīts, apkalpots un sertificētu speciālistu testēts.
Nesen apkalpots, tīrs un gatavs lietošanai.
Apskate pieejama pēc pieprasījuma.
=== ATRĀŠANĀS VIETA & PIEGĀDE ===
Atrašanās vieta: Sittard, Nīderlande
Iespējama piegāde visā pasaulē
Cena €99 500 (EXW / bez PVN)
Uzticama, no pirmās rokas nākusi iekārta ar pilnu servisa vēsturi un profesionālu tehnisko atbalstu.
Izmantojiet priekšrocības, iegādājoties no viena no lielākajiem Eiropas jaunu un lietotu tehnikas krājumiem.
Visas iekārtas pilnībā pārbaudītas, CE sertificētas un gatavas darbam.
Rezerves daļas un profesionāls atbalsts pieejami pēc pieprasījuma.
=== PIEGĀDE ===
Celtņa iekraušana iespējama pēc pieprasījuma, nodrošinot vienmērīgu nosūtīšanas norisi.
Elastīgas piegādes iespējas, pielāgotas jūsu galamērķim un loģistikas prasībām.
Visus transportus profesionāli noorganizēs Collé Rental & Sales loģistikas komanda.

Uzziniet tagad
+44 20 806 810 84
+44 20 806 810 84
Ievietot sludinājumu tagad
*par sludinājumu/mēnesī
mazā sludinājuma
Vöcklabruck
1 232 km
Lieljaudas dīzeļiekrāvēji - dīzeļdegviela
KalmarDCG 160-12 - NEUGERÄT !! - TRIPLEX 5,5 m
Zvanīt
Stāvoklis: jauns, Funkcionalitāte: pilnībā funkcionāls, Izgatavošanas gads: 2024, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 5 500 mm, brīvā pacelšana: 1 830 mm, degvielas veids: dīzeļdegviela, masta veids: trīskāršs (triplex), būvniecības augstums: 3 465 mm, jauda: 188 kW (255,61 zs), dakšas rāmja platums: 2 500 mm, dakšu garums: 2 400 mm, piedziņas veids: Diesel, Smagsvara dīzeļa iekrāvējs
Slodzes smaguma centrs: 1200 mm
Dakšas platums: 250 mm
Dakšas biezums: 100 mm
Masta tips: Trīskāršs pacēlājs (Triplex)
Transmisija: ZF 3WG171
Stāvoklis: Jauna iekārta
Tehniskais stāvoklis: Jauns
Priekšējā riepu tips: Pneimatiskās
Priekšējās riepas izmērs: 12.00 x 20
Priekšējo riepu stāvoklis: Jauns
Aizmugurējā riepu tips: Pneimatiskās
Aizmugurējās riepas izmērs: 12.00 x 20
Ljdpfxsvpmrms Aamsai
Aizmugurējo riepu stāvoklis: Jauns
Apraksts: JAUNA IERĪCE - pieejama uzreiz! NEW TRUCK - ready for pick up!!!
Sānpārvietotājs, dakšu regulēšanas sistēma,
Celtspējas palielinājums līdz 17 000 kg!!!
3. un 4. hidrauliskais ventīlis,
KALMAR dakšu regulēšanas iekārta ar sānpārvietotāju, dakšu balsts ar centra līmeņa kompensāciju, platums B = 2 500 mm
Kalmar komforta kabīne EGO, klimata kontrole ECC ar svaiga gaisa filtru, tonēti stikli un gaisa piekare, ādas pastiprināts vadītāja sēdeklis Grammer Actimo XL
Radio ar RDS/MP3/USB/AUX/Bluetooth/Handsfree/Streaming
12/24V sprieguma pārveidotājs, 2 x 12V un 2 x 24V izejas
Slodzes svars attēlots displejā
Braušanas virziena pārslēgs uz pacēlāja hidraulikas sviras
Jumta stikla aizsargrežģis
Spiediena uzkrājējs pacēlāja hidraulikai
Hidrauliskās eļļas dzesētājs ar ventilatoru
Masta noliecamība: 14° uz priekšu, 10° atpakaļ
LED rotējošais bāka, augstumā regulējams
Kalmar nazi-dakšu dakšas, dakšu garums: 2,400 x 250 x 100 mm
Pacelta gaisa ieplūde ar priekšfiltru
Dubļu aizsargi uz piedziņas un stūrējamām asīm
Neslīdošs pārklājums uz priekšējo riteņu pārsegumiem un tvertnes
2 x papildus LED lukturi mastā zem standarta lukturiem
2 x papildus LED lukturi priekšējos kabīnes stūros, vērsti kustības virzienā
Elektriskā kabīnes sūknis
Blue Spot aizmugurē
Automātiska centrālā eļļošanas sistēma uz stūrēšanas ass un dakšu balsta/masta
Ugunsdzēšamā sistēma
Priekšējā un aizmugurējā skatu kamera ar monitoru (krāsu) kabīnē
mazā sludinājuma
Meschede
1 231 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG 160-12
Zvanīt
Stāvoklis: lietots, Funkcionalitāte: pilnībā funkcionāls, Izgatavošanas gads: 2021, darbības stundas: 462 h, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 000 mm, brīvā pacelšana: 150 mm, degvielas veids: dīzeļdegviela, masta veids: simplex, būvniecības augstums: 3 820 mm, dakšu garums: 2 400 mm, piedziņas veids: Diesel, Dīzeļa autoiekrāvējs
Smaguma centrs: 1200
Masta tips: Standarts
Tehniskais stāvoklis: labs
Priekšējās riepas tips: Superelastīgs
Priekšējās riepas stāvoklis: 80–100%
Aizmugurējo riepu tips: Superelastīgs
Aizmugurējo riepu stāvoklis: 60–80%
Sānu nobīdes mehānisms, dakšu regulēšanas ierīce,
3. vārsts, 4. vārsts, apsilde, pilna kabīne, gaisa kondicionieris, CE sertifikāts, džojstiks, LED apgaismojums,
Ledswwxxtepfx Aamjai
Atklājiet vēl vairāk lietotu iekārtu
mazā sludinājuma
Crailsheim
1 296 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG 160-12
Zvanīt
Stāvoklis: jauns, Izgatavošanas gads: 2024, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 100 mm, kopējais garums: 8 070 mm, · Pēdu platums (c-c), priekšā – aizmugurē (mm): 1855 – 1960
· Pagrieziena rādiuss, ārā – iekšā (mm): 5175 – 600
· Augstums ar noliektu kabīni, maksimāli EGO-kabīne, OHG (mm): 3395
· Platums ar noliektu kabīni, maksimāli EGO-kabīne, OHG (mm): 3380
· Minimālais darba gaitas platums 90° stiepšanai (mm): 8770
· Pacēlāja masta slīpums, uz priekšu – atpakaļ (°): 5 – 10
· Sānu nobīde ± pēc platuma pāri dakšām (mm): 415 – 1530
· Ass slodze priekšā, bez kravas (kg): 10500
· Ass slodze priekšā, ar nominālo kravu (kg): 35800
· Ass slodze aizmugurē, bez kravas (kg): 11900
· Ass slodze aizmugurē, ar nominālo kravu (kg): 2600
· Gaisa spiediens (Mpa) hidrauliskais servomehānisms – stūres rats
· Tips – bremzēti riteņi: Eļļā dzesējamas disku bremzes (Wet disc brakes) – piedziņas riteņi
· Tips – bremzēti riteņi: Sausas, atsperes disku bremzes – piedziņas riteņi
· Maksimālais hidrauliskā spiediena līmenis (Mpa): 18
· Hidrauliskās eļļas daudzums (l): 220
· Degvielas tvertnes tilpums (l): 170
· AdBlue tilpums* (l): 15
· Dzinēja jauda ISO 3046 – pie apgriezieniem (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Griezes moments ISO 3046 – pie apgriezieniem (Nm – rpm): 945 – 1500
· Cilindru skaits – darba tilpums (cm³): 6 – 6702
· Degvielas patēriņš, normāls braukšanas režīms (l/h): 8-10
· Sajūgs, tips: Griezes momenta pārveidotājs
· Transmisija, tips: Hidrodinamiskā Powershift
· Pārnesumu skaits, uz priekšu – atpakaļ: 3 - 3
· Ģenerators, tips – jauda (W): AC-1960
· Startera baterija: Spriegums – ietilpība (V – Ah): 2×12 – 150
· Ergonomiska stūre: Regulējama un var tikt noliekta arī uz sāniem, kas samazina vadītāja slodzi, braucot un atkāpjoties atpakaļgaitā.
· Komfortabli pedāļi: Jauna, elastīga un droša pedāļu sistēma ar regulējamu pedāļu leņķi. Uzlabo ergonomiku un minimizē vadītāja pēdu slodzi.
· Augstas veiktspējas stikla tīrītāji: Nodrošina 90% klājumu uz izliektā vējstikla. Integrēti arī jumta tīrītāji.
· Ergonomisks daudzfunkcionāls sēdeklis: Grozāms un pilnībā integrēts.
· Klimatpakotne: Pilnīga, pielāgojama klimata kontroles sistēma, kas atbilst lielajām prasībām EGO testētajai kabīnei. Lielāki gaisa ieplūdes atveres. Viegla filtru nomaiņa iekārtas priekšpusē. Pilnīgs braukšanas komforts pateicoties lieliski konstruētiem mezgliem.
· Vadības konsole: Vienkārša iestatīšana, pielāgošana, izmantošana un sapratne. Visi nepieciešamie vadības slēdži, svira un indikatoru ir viegli sasniedzami efektīvam darbam.
· Vadības pults: Pilnīga integrācija vadītājiem, kas izmanto mini-stūri vai stūres sviru. Integrētas vadības pogas. Pilnībā regulējama un individuāli pārbaudīta optimālai ergonomikai. Ergonomiskā stūre tiek noliekta uz priekšu bez redzamības ierobežojuma.
· Optimizēts redzamības lauks: Pilnībā jauns atvērts dizains ar viediem profiliem un izliektiem priekšējiem un aizmugurējiem stikliem. Optimizēts redzamības lauks visos leņķos – īpaši laba redzamība pa diagonāli uz priekšu un atpakaļ. Izteikta atvērta telpas sajūta.
Ledpfx Aaoxr Rh Temoai
· Cummins jaunie dīzeļdzinēji atbilst ES Stage IIIB / EPA Tier 4i: Jaunā Cummins dīzeļdzinēju platforma apvieno dzesētu izplūdes gāzu recirkulāciju ar uzlabotu augstspiediena Common-Rail degvielas sistēmu (HPDR) un daļiņu filtru. Tas nodrošina tīrāku un efektīvāku sadegšanu, līdz pat 5% mazāku degvielas patēriņu bez jaudas zuduma.
mazā sludinājuma
Sittard
1 384 km
Autokrāvējs
KalmarDCG 160-12 | 2025
Zvanīt
Stāvoklis: jauns, Funkcionalitāte: pilnībā funkcionāls, Izgatavošanas gads: 2025, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 000 mm, kravas smaguma centrs: 1 200 mm, degvielas veids: dīzeļdegviela, masta veids: duplekss, būvniecības augstums: 3 695 mm, jauda: 168 kW (228,42 zs), dzinēju ražotājs: Cummins B6.7, pārnesuma veids: hidrostatisks, dakšas rāmja platums: 2 498 mm, dakšu garums: 2 400 mm, dakšu platums: 250 mm, dakšas biezums: 100 mm, klīrenss: 356 mm, pagrieziena rādiuss (iekšējais): 610 mm, pagrieziena rādiuss (ārējais): 5 180 mm, riepu stāvoklis: 100 procenti, priekšējās riepas izmērs: 12.00×20 / 20PR, aizmugurējās riepas izmērs: 12.00×20 / 20PR, kopējais svars: 23 700 kg, tukšais svars: 23 700 kg, kopējais augstums: 2 920 mm, kopējais garums: 5 563 mm, kopējais platums: 2 540 mm, krāsa: sarkans, dzinēja modelis: B6.7 (Stage V), Aprīkojums: CE marķējums, apgaismojums, gaisa kondicionēšana, galvas aizsargs, kabīne, paliktņu dakšas, pilna apkope vēsture, priekšējais aizsargs, satvērēja hidraulika, sānu nobīde, === GALVENIE SPECIFIKĀCIJAS ===
Ražošanas gads: 2025
Darba stundas: 0
Maks. celtspēja: 16 000 kg
Maks. pacelšanas augstums: 4,00 m
Masta tips: Duplex
Dakšu garums: 2 400 mm
Sānu pārbīdītājs / Dakšu regulēšana: Jā
Piedziņa: Dīzelis
Lsdpfjxb Sv Rsx Aamjai
Transmisija: Hidrodinamisks Powershift (automātisks)
Kabīne: Slēgta (EGO kabīne ar apsildi un kondicionieri)
Apsildāma kabīne: Jā
Riepas: Pneimatiskās riepas 12.00x20 / 20PR
Stabilizatori: Nē
Dzinēja ražotājs: Cummins B6.7
Dzinēja jauda: 168 kW (228 ZS)
Emisijas klase: Stage V
Svars: 23 700 kg
CE sertifikācija: Jā
=== PRIEKŠROCĪBAS ===
Jauna, nelietota iekārta – 0 darba stundas
Pilnīga apkopes vēsture un dokumentācija pieejama
CE sertificēta un gatava darbam uzreiz
Hidrodinamiskā Powershift transmisija vienmērīgai pārslēgšanai
Komfortabla EGO kabīne ar apsildi un kondicionieri
Iekļauts sānu pārbīdītājs un dakšu regulēšana
=== STAVOKLIS ===
Jauna iekārta teicamā stāvoklī.
Pilnībā pārbaudīta un gatava darbam. Apskate iespējama pēc pieprasījuma.
=== ATROŠANĀS VIETA UN PIEGĀDE ===
Atrašanās vieta: Sittard, Nīderlande.
Iespējama piegāde visā pasaulē.
Cena pēc pieprasījuma (EXW / PVN nav iekļauts).
=== APRAKSTS ===
Kalmar DCG160-12 ir smagsvara iekrāvējs ar 16 000 kg celtspēju un 4,0 m pacelšanas augstumu.
Aprīkots ar jaudīgu Cummins dīzeļdzinēju (Stage V), hidrodinamisko Powershift transmisiju un ergonomisku EGO kabīni.
Ideāli piemērots ostām, tēraudzāvēm un smagajai rūpniecībai.
CE sertificēts un uzreiz pieejams noliktavā Collé Rental & Sales.
mazā sludinājuma
Vöcklabruck
1 232 km
Lieljaudas dīzeļiekrāvēji - dīzeļdegviela
KalmarDCG 160-12
Zvanīt
Stāvoklis: lietots, Funkcionalitāte: pilnībā funkcionāls, Izgatavošanas gads: 2017, darbības stundas: 20 426 h, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 5 500 mm, brīvā pacelšana: 2 750 mm, degvielas veids: dīzeļdegviela, masta veids: duplekss, būvniecības augstums: 4 445 mm, dakšu garums: 2 400 mm, piedziņas veids: Diesel, Smaguma iekrāvējs - dīzeļdzinējs
Slodzes smaguma centrs: 600
Masta tips: Duplex
Stāvoklis: Gatavs darbam un pilnībā funkcionējošs
Tehniskais stāvoklis: labs
Riepas priekšā: pneimatiskās
Laedpfx Ajv Ncr Noamsi
Riepas aizmugurē: pneimatiskās
Apraksts: Pirmā īpašnieka tehnika! Kalmar servisa uzturēta iekārta! Oriģinālais krāsojums!
Sānu nobīde, dakšu pozicionētājs,
3. vārsts, 4. vārsts, darba apgaismojums aizmugurē un priekšā, apkure, pilna kabīne, kondicionieris, pilns brīvpacēlums,
5. vadības vārsts līdz dakšu turētājam
mazā sludinājuma
Meschede
1 231 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG 160-12
Zvanīt
Izgatavošanas gads: 2021, darbības stundas: 3 348 h, Stāvoklis: lietots, Funkcionalitāte: pilnībā funkcionāls, degvielas veids: dīzeļdegviela, celšanas augstums: 4 000 mm, brīvā pacelšana: 150 mm, masta veids: simplex, būvniecības augstums: 3 820 mm, dakšu garums: 2 400 mm, piedziņas veids: Diesel, celtspēja: 16 000 kg, Dīzeļa autoiekrāvējs
Smaguma centrs: 1200
Masta tips: Standarts
Tehniskais stāvoklis: labs
Priekšējās riepas tips: Superelastīgs
Priekšējās riepas stāvoklis: 80–100%
Aizmugurējo riepu tips: Superelastīgs
Aizmugurējo riepu stāvoklis: 60–80%
Sānu nobīdes mehānisms, dakšu regulēšanas ierīce,
3. vārsts, 4. vārsts, apsilde, pilna kabīne, gaisa kondicionieris, CE sertifikāts, džojstiks, LED apgaismojums,
Lajdpfxovvpcnj Aamji
mazā sludinājuma
Crailsheim
1 296 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG 160-12
Zvanīt
Stāvoklis: jauns, Izgatavošanas gads: 2024, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 5 110 mm, kopējais garums: 8 045 mm, · Pēdu platums (c-c), priekšā – aizmugurē (mm): 1855 – 1960
· Pagrieziena rādiuss, ārā – iekšā (mm): 5175 – 600
· Augstums ar noliektu kabīni, maksimāli EGO-kabīne, OHG (mm): 3395
· Platums ar noliektu kabīni, maksimāli EGO-kabīne, OHG (mm): 3380
· Minimālais darba gaitas platums 90° stiepšanai (mm): 8770
· Pacēlāja masta slīpums, uz priekšu – atpakaļ (°): 5 – 10
· Sānu nobīde ± pēc platuma pāri dakšām (mm): 415 – 1530
· Ass slodze priekšā, bez kravas (kg): 10500
· Ass slodze priekšā, ar nominālo kravu (kg): 35800
· Ass slodze aizmugurē, bez kravas (kg): 11900
· Ass slodze aizmugurē, ar nominālo kravu (kg): 2600
· Gaisa spiediens (Mpa) hidrauliskais servomehānisms – stūres rats
· Tips – bremzēti riteņi: Eļļā dzesējamas disku bremzes (Wet disc brakes) – piedziņas riteņi
· Tips – bremzēti riteņi: Sausas, atsperes disku bremzes – piedziņas riteņi
Lodexd Hutspfx Aamsai
· Maksimālais hidrauliskā spiediena līmenis (Mpa): 18
· Hidrauliskās eļļas daudzums (l): 220
· Degvielas tvertnes tilpums (l): 170
· AdBlue tilpums* (l): 15
· Dzinēja jauda ISO 3046 – pie apgriezieniem (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Griezes moments ISO 3046 – pie apgriezieniem (Nm – rpm): 945 – 1500
· Cilindru skaits – darba tilpums (cm³): 6 – 6702
· Degvielas patēriņš, normāls braukšanas režīms (l/h): 8-10
· Sajūgs, tips: Griezes momenta pārveidotājs
· Transmisija, tips: Hidrodinamiskā Powershift
· Pārnesumu skaits, uz priekšu – atpakaļ: 3 - 3
· Ģenerators, tips – jauda (W): AC-1960
· Startera baterija: Spriegums – ietilpība (V – Ah): 2×12 – 150
· Ergonomiska stūre: Regulējama un var tikt noliekta arī uz sāniem, kas samazina vadītāja slodzi, braucot un atkāpjoties atpakaļgaitā.
· Komfortabli pedāļi: Jauna, elastīga un droša pedāļu sistēma ar regulējamu pedāļu leņķi. Uzlabo ergonomiku un minimizē vadītāja pēdu slodzi.
· Augstas veiktspējas stikla tīrītāji: Nodrošina 90% klājumu uz izliektā vējstikla. Integrēti arī jumta tīrītāji.
· Ergonomisks daudzfunkcionāls sēdeklis: Grozāms un pilnībā integrēts.
· Klimatpakotne: Pilnīga, pielāgojama klimata kontroles sistēma, kas atbilst lielajām prasībām EGO testētajai kabīnei. Lielāki gaisa ieplūdes atveres. Viegla filtru nomaiņa iekārtas priekšpusē. Pilnīgs braukšanas komforts pateicoties lieliski konstruētiem mezgliem.
· Vadības konsole: Vienkārša iestatīšana, pielāgošana, izmantošana un sapratne. Visi nepieciešamie vadības slēdži, svira un indikatoru ir viegli sasniedzami efektīvam darbam.
· Vadības pults: Pilnīga integrācija vadītājiem, kas izmanto mini-stūri vai stūres sviru. Integrētas vadības pogas. Pilnībā regulējama un individuāli pārbaudīta optimālai ergonomikai. Ergonomiskā stūre tiek noliekta uz priekšu bez redzamības ierobežojuma.
· Optimizēts redzamības lauks: Pilnībā jauns atvērts dizains ar viediem profiliem un izliektiem priekšējiem un aizmugurējiem stikliem. Optimizēts redzamības lauks visos leņķos – īpaši laba redzamība pa diagonāli uz priekšu un atpakaļ. Izteikta atvērta telpas sajūta.
· Cummins jaunie dīzeļdzinēji atbilst ES Stage IIIB / EPA Tier 4i: Jaunā Cummins dīzeļdzinēju platforma apvieno dzesētu izplūdes gāzu recirkulāciju ar uzlabotu augstspiediena Common-Rail degvielas sistēmu (HPDR) un daļiņu filtru. Tas nodrošina tīrāku un efektīvāku sadegšanu, līdz pat 5% mazāku degvielas patēriņu bez jaudas zuduma.
mazā sludinājuma
Sittard
1 384 km
Autokrāvējs
KalmarDCG 160-12 | 2025
Zvanīt
Stāvoklis: jauns, Funkcionalitāte: pilnībā funkcionāls, Izgatavošanas gads: 2025, darbības stundas: 5 h, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 500 mm, brīvā pacelšana: 1 500 mm, kravas smaguma centrs: 1 200 mm, degvielas veids: dīzeļdegviela, masta veids: trīskāršs (triplex), būvniecības augstums: 3 130 mm, jauda: 168 kW (228,42 zs), dzinēju ražotājs: Cummins B6,7 Stage V, pārnesuma veids: hidrostatisks, dakšas rāmja platums: 2 498 mm, dakšu garums: 2 400 mm, dakšu platums: 250 mm, dakšas biezums: 100 mm, klīrenss: 356 mm, pagrieziena rādiuss (iekšējais): 280 mm, pagrieziena rādiuss (ārējais): 5 180 mm, riepu stāvoklis: 100 procenti, Priekšējās riepas veids: pneimatiskās riepas (ar gaisu pildītas), priekšējās riepas izmērs: 12.00×20 / 20PR, aizmugurējās riepas tips: pneimatiskās riepas (ar gaisu pildītas), aizmugurējās riepas izmērs: 12.00×20 / 20PR, kopējais svars: 22 400 kg, tukšais svars: 22 400 kg, kopējais augstums: 2 920 mm, kopējais garums: 5 575 mm, kopējais platums: 2 540 mm, krāsa: sarkans, dzinēja modelis: B6.7 Turbo-Intercooler, Aprīkojums: CE marķējums, apgaismojums, gaisa kondicionēšana, galvas aizsargs, kabīne, paliktņu dakšas, pilna apkope vēsture, priekšējais aizsargs, satvērēja hidraulika, sānu nobīde, === SVARĪGĀKĀS SPECIFIKĀCIJAS ===
Ražošanas gads: 2025
Darba stundas: 5 h
Maksimālā celtspēja: 16 000 kg
Maksimālais pacelšanas augstums: 4,50 m
Masta tips: Trīskāršais (Triplex)
Dakšu garums: 2 400 mm
Sānu nobīde / Dakšu pozicionētājs: Jā (hidrauliski regulējams)
Piedziņa: Dīzelis
Transmisija: Hidrodinamiskā automātiskā pārslēgšanās (Powershift)
Kabīne: Slēgta ar kondicionieri un apsildi
Apsildāma kabīne: Jā
Riepas: Pneimatiskās riepas (HD – Heavy Duty)
Stabilizatori: Nē
Dzinēja ražotājs: Cummins B6.7 Stage V
Lajdpfx Aajxf Ea Demji
Emisijas klase: Stage V
Svars: 22 400 kg
CE sertifikācija: Jā
=== GALVENIE UZSVARI ===
Rūpīgi atlasīts no uzticamiem avotiem ar pārbaudāmu vēsturi
CE sertifikāts un pilna dokumentācija iekļauta
Gatavs tūlītējai transportēšanai un lietošanai
Pieejama pilna tehniskā dokumentācija
Papildaprīkojums: kondicionieris, eļļas dzesētājs, dakšu pozicionētājs ar sānu nobīdi
=== STĀVOKLIS ===
Izcilā tehniskā un vizuālā stāvoklī – pilnībā pārbaudīts, apkalpots un testēts sertificētu speciālistu. Apskate iespējama pēc pieprasījuma.
=== ATRAŠANĀS VIETA & PIEGĀDE ===
Atrašanās vieta: Sittard, Nīderlande. Iespējama piegāde visā pasaulē. Cena pēc pieprasījuma (EXW / bez PVN).
=== APRAKSTS ===
Smagās kravas dīzeļdzinēja iekrāvējs ar 16 t celtspēju un 4,5 m pacelšanas augstumu. Aprīkots ar trīskāršo mastu, apsildāmu un kondicionētu kabīni, hidrauliski regulējamu dakšu pozicionētāju ar sānu nobīdi un hidrodinamisko automātisko pārnesumkārbu. Ideāli piemērots ostām, rūpniecībai un loģistikai. Uzreiz pieejams noliktavā Sittardā.
=== PIEGĀDE ===
Ie/izkraušana ar celtni iespējama pēc vienošanās. Elastīgas piegādes opcijas visā pasaulē, pielāgotas galamērķim un loģistikai. Profesionāla organizācija Collé Rental & Sales loģistikas komandas vadībā.
mazā sludinājuma
Crailsheim
1 296 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG 160-12
Zvanīt
Stāvoklis: jauns, Izgatavošanas gads: 2023, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 540 mm, kopējais garums: 8 090 mm, · Pēdu platums (c-c), priekšā – aizmugurē (mm): 1855 – 1960
· Pagrieziena rādiuss, ārā – iekšā (mm): 5175 – 600
· Augstums ar noliektu kabīni, maksimāli EGO-kabīne, OHG (mm): 3395
· Platums ar noliektu kabīni, maksimāli EGO-kabīne, OHG (mm): 3380
· Minimālais darba gaitas platums 90° stiepšanai (mm): 8770
· Pacēlāja masta slīpums, uz priekšu – atpakaļ (°): 5 – 10
· Sānu nobīde ± pēc platuma pāri dakšām (mm): 415 – 1530
· Ass slodze priekšā, bez kravas (kg): 10500
· Ass slodze priekšā, ar nominālo kravu (kg): 35800
· Ass slodze aizmugurē, bez kravas (kg): 11900
· Ass slodze aizmugurē, ar nominālo kravu (kg): 2600
· Gaisa spiediens (Mpa) hidrauliskais servomehānisms – stūres rats
· Tips – bremzēti riteņi: Eļļā dzesējamas disku bremzes (Wet disc brakes) – piedziņas riteņi
· Tips – bremzēti riteņi: Sausas, atsperes disku bremzes – piedziņas riteņi
· Maksimālais hidrauliskā spiediena līmenis (Mpa): 18
· Hidrauliskās eļļas daudzums (l): 220
· Degvielas tvertnes tilpums (l): 170
· AdBlue tilpums* (l): 15
· Dzinēja jauda ISO 3046 – pie apgriezieniem (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Griezes moments ISO 3046 – pie apgriezieniem (Nm – rpm): 945 – 1500
· Cilindru skaits – darba tilpums (cm³): 6 – 6702
· Degvielas patēriņš, normāls braukšanas režīms (l/h): 8-10
· Sajūgs, tips: Griezes momenta pārveidotājs
· Transmisija, tips: Hidrodinamiskā Powershift
· Pārnesumu skaits, uz priekšu – atpakaļ: 3 - 3
· Ģenerators, tips – jauda (W): AC-1960
· Startera baterija: Spriegums – ietilpība (V – Ah): 2×12 – 150
· Ergonomiska stūre: Regulējama un var tikt noliekta arī uz sāniem, kas samazina vadītāja slodzi, braucot un atkāpjoties atpakaļgaitā.
· Komfortabli pedāļi: Jauna, elastīga un droša pedāļu sistēma ar regulējamu pedāļu leņķi. Uzlabo ergonomiku un minimizē vadītāja pēdu slodzi.
· Augstas veiktspējas stikla tīrītāji: Nodrošina 90% klājumu uz izliektā vējstikla. Integrēti arī jumta tīrītāji.
· Ergonomisks daudzfunkcionāls sēdeklis: Grozāms un pilnībā integrēts.
Ljdjxd Hk Iopfx Aamjai
· Klimatpakotne: Pilnīga, pielāgojama klimata kontroles sistēma, kas atbilst lielajām prasībām EGO testētajai kabīnei. Lielāki gaisa ieplūdes atveres. Viegla filtru nomaiņa iekārtas priekšpusē. Pilnīgs braukšanas komforts pateicoties lieliski konstruētiem mezgliem.
· Vadības konsole: Vienkārša iestatīšana, pielāgošana, izmantošana un sapratne. Visi nepieciešamie vadības slēdži, svira un indikatoru ir viegli sasniedzami efektīvam darbam.
· Vadības pults: Pilnīga integrācija vadītājiem, kas izmanto mini-stūri vai stūres sviru. Integrētas vadības pogas. Pilnībā regulējama un individuāli pārbaudīta optimālai ergonomikai. Ergonomiskā stūre tiek noliekta uz priekšu bez redzamības ierobežojuma.
· Optimizēts redzamības lauks: Pilnībā jauns atvērts dizains ar viediem profiliem un izliektiem priekšējiem un aizmugurējiem stikliem. Optimizēts redzamības lauks visos leņķos – īpaši laba redzamība pa diagonāli uz priekšu un atpakaļ. Izteikta atvērta telpas sajūta.
· Cummins jaunie dīzeļdzinēji atbilst ES Stage IIIB / EPA Tier 4i: Jaunā Cummins dīzeļdzinēju platforma apvieno dzesētu izplūdes gāzu recirkulāciju ar uzlabotu augstspiediena Common-Rail degvielas sistēmu (HPDR) un daļiņu filtru. Tas nodrošina tīrāku un efektīvāku sadegšanu, līdz pat 5% mazāku degvielas patēriņu bez jaudas zuduma.
mazā sludinājuma
Crailsheim
1 296 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG 160-12
Zvanīt
Stāvoklis: jauns, Izgatavošanas gads: 2024, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 5 555 mm, kopējais garums: 8 100 mm, · Pēdu platums (c-c), priekšā – aizmugurē (mm): 1855 – 1960
· Pagrieziena rādiuss, ārā – iekšā (mm): 5175 – 600
· Augstums ar noliektu kabīni, maksimāli EGO-kabīne, OHG (mm): 3395
· Platums ar noliektu kabīni, maksimāli EGO-kabīne, OHG (mm): 3380
· Minimālais darba gaitas platums 90° stiepšanai (mm): 8770
· Pacēlāja masta slīpums, uz priekšu – atpakaļ (°): 5 – 10
· Sānu nobīde ± pēc platuma pāri dakšām (mm): 415 – 1530
· Ass slodze priekšā, bez kravas (kg): 10500
Ledpfx Aaexd Etujmeai
· Ass slodze priekšā, ar nominālo kravu (kg): 35800
· Ass slodze aizmugurē, bez kravas (kg): 11900
· Ass slodze aizmugurē, ar nominālo kravu (kg): 2600
· Gaisa spiediens (Mpa) hidrauliskais servomehānisms – stūres rats
· Tips – bremzēti riteņi: Eļļā dzesējamas disku bremzes (Wet disc brakes) – piedziņas riteņi
· Tips – bremzēti riteņi: Sausas, atsperes disku bremzes – piedziņas riteņi
· Maksimālais hidrauliskā spiediena līmenis (Mpa): 18
· Hidrauliskās eļļas daudzums (l): 220
· Degvielas tvertnes tilpums (l): 170
· AdBlue tilpums* (l): 15
· Dzinēja jauda ISO 3046 – pie apgriezieniem (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Griezes moments ISO 3046 – pie apgriezieniem (Nm – rpm): 945 – 1500
· Cilindru skaits – darba tilpums (cm³): 6 – 6702
· Degvielas patēriņš, normāls braukšanas režīms (l/h): 8-10
· Sajūgs, tips: Griezes momenta pārveidotājs
· Transmisija, tips: Hidrodinamiskā Powershift
· Pārnesumu skaits, uz priekšu – atpakaļ: 3 - 3
· Ģenerators, tips – jauda (W): AC-1960
· Startera baterija: Spriegums – ietilpība (V – Ah): 2×12 – 150
· Ergonomiska stūre: Regulējama un var tikt noliekta arī uz sāniem, kas samazina vadītāja slodzi, braucot un atkāpjoties atpakaļgaitā.
· Komfortabli pedāļi: Jauna, elastīga un droša pedāļu sistēma ar regulējamu pedāļu leņķi. Uzlabo ergonomiku un minimizē vadītāja pēdu slodzi.
· Augstas veiktspējas stikla tīrītāji: Nodrošina 90% klājumu uz izliektā vējstikla. Integrēti arī jumta tīrītāji.
· Ergonomisks daudzfunkcionāls sēdeklis: Grozāms un pilnībā integrēts.
· Klimatpakotne: Pilnīga, pielāgojama klimata kontroles sistēma, kas atbilst lielajām prasībām EGO testētajai kabīnei. Lielāki gaisa ieplūdes atveres. Viegla filtru nomaiņa iekārtas priekšpusē. Pilnīgs braukšanas komforts pateicoties lieliski konstruētiem mezgliem.
· Vadības konsole: Vienkārša iestatīšana, pielāgošana, izmantošana un sapratne. Visi nepieciešamie vadības slēdži, svira un indikatoru ir viegli sasniedzami efektīvam darbam.
· Vadības pults: Pilnīga integrācija vadītājiem, kas izmanto mini-stūri vai stūres sviru. Integrētas vadības pogas. Pilnībā regulējama un individuāli pārbaudīta optimālai ergonomikai. Ergonomiskā stūre tiek noliekta uz priekšu bez redzamības ierobežojuma.
· Optimizēts redzamības lauks: Pilnībā jauns atvērts dizains ar viediem profiliem un izliektiem priekšējiem un aizmugurējiem stikliem. Optimizēts redzamības lauks visos leņķos – īpaši laba redzamība pa diagonāli uz priekšu un atpakaļ. Izteikta atvērta telpas sajūta.
· Cummins jaunie dīzeļdzinēji atbilst ES Stage IIIB / EPA Tier 4i: Jaunā Cummins dīzeļdzinēju platforma apvieno dzesētu izplūdes gāzu recirkulāciju ar uzlabotu augstspiediena Common-Rail degvielas sistēmu (HPDR) un daļiņu filtru. Tas nodrošina tīrāku un efektīvāku sadegšanu, līdz pat 5% mazāku degvielas patēriņu bez jaudas zuduma.
mazā sludinājuma
Crailsheim
1 296 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG 160-12
Zvanīt
Stāvoklis: lietots, Izgatavošanas gads: 2023, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 5 260 mm, dakšu garums: 2 400 mm, kopējais garums: 7 410 mm, · Pēdu attālums (no centra līdz centram), priekšā – aizmugurē (mm): 1855 – 1960
· Pagriešanās rādiuss, ārpusē – iekšpusē (mm): 5175 – 600
· Augstums ar maksimāli noliektu EGO kabīni, OHG (mm): 3395
· Platums ar maksimāli noliektu EGO kabīni, OHG (mm): 3380
· Minimālais darba ejas platums 90° uzglabāšanai (mm): 8770
· Pacelšanas masta slīpums, uz priekšu – atpakaļ (°): 5 – 10
· Sānu pārvietojums ± pie platuma pēc dakšas asmens (mm): 415 – 1530
· Ass slodze priekšā, bez kravas (kg): 10500
· Ass slodze priekšā, ar nominālo kravu (kg): 35800
· Ass slodze aizmugurē, bez kravas (kg): 11900
· Ass slodze aizmugurē, ar nominālo kravu (kg): 2600
· Gaisa spiediens (Mpa) hidrauliskajam servomehānismam – stūres ritenim
· Tips – bremzēti riteņi: Eļļā dzesētas lamellu bremzes (Wet disc brakes) – piedziņas riteņiem
Laodpfxexd Eqaj Aamsi
· Tips – bremzēti riteņi: Sausās, atsperotas diska bremzes – piedziņas riteņiem
· Maksimālais hidrauliskā spiediena līmenis (Mpa): 18
· Hidrauliskā eļļas daudzums (l): 220
· Degvielas tvertnes tilpums (l): 170
· AdBlue tilpums* (l): 15
· Dzinēja jauda ISO 3046 – pie apgriezieniem (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Griezes moments ISO 3046 – pie apgriezieniem (Nm – rpm): 945 – 1500
· Cilindru skaits – darba tilpums (cm³): 6 – 6702
· Degvielas patēriņš, normāla braukšana (l/h): 8-10
· Sajūgs, tips: Griezes momenta pārveidotājs
· Transmisija, tips: Hidrodinamiskā Powershift
· Pārnesumu skaits, uz priekšu – atpakaļ: 3 - 3
· Ģenerators tips – jauda (W): AC-1960
· Startera akumulators: Spriegums – kapacitāte (V – Ah): 2×12 – 150
· Ergonomiska stūre: Regulējama un iespējams nolocīt sāniski, mazinot vadītāja slodzi brauciena un manevrēšanas laikā.
· Komfortablas pedāļi: Jauna, elastīga un droša pedāļu sistēma ar regulējamu stāvokli. Uzlabo ergonomiku un samazina vadītāja pēdu noslodzi.
· Augstas veiktspējas logu tīrītāji: Nodrošina 90% pārklājumu izliektam priekšējam stiklam. Integrēti arī jumta logu tīrītāji.
· Ergonomisks daudzfunkcionāls sēdeklis: Pilnībā integrēts un grozāms.
· Klimata pakotne: Pilnvērtīga un elastīga klimata kontroles sistēma, kas atbilst augstajiem EGO kabīnes standartiem. Lielāki gaisa ieplūdes atveres. Viegli maināms filtrs mašīnas priekšā. Izcils braukšanas komforts, pateicoties kvalitatīviem mezgliem.
· Vadības konsole: Viegli iestatāma, pielāgojama un saprotama. Visi nepieciešamie vadības elementi, slēdži, sviras un indikatoru ir viegli pieejami efektīvam darbam.
· Vadības panelis: Ideāla vadības ierīce operatoriem, kuri izmanto miniatūro stūri vai stūres sviru. Integrētas pārslēgšanas pogas. Neierobežoti pielāgojama optimālai ergonomikai, individuāli testēta. Ergonomisko stūri var noliekt uz priekšu, netraucējot redzamību.
· Optimizēta redzamība: Pilnībā jauns atvērts dizains ar viediem profiliem un izliektiem priekšējiem un aizmugurējiem stikliem. Uzlabota redzamība no visiem leņķiem – īpaši laba diagonālā priekšā un aizmugurē. Izteikta brīvā lauka sajūta.
· Jaunie Cummins dīzeļdzinēji ES Stage IIIB / EPA Tier 4i: Jaunā Cummins dīzeļdzinēju platforma apvieno dzesētu izplūdes gāzu recirkulāciju ar uzlabotu augstspiediena Common-Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu (HPDR) un daļiņu filtru. Tas nodrošina tīrāku un efektīvāku sadegšanu, samazinot degvielas patēriņu līdz pat 5% bez jaudas zuduma.
mazā sludinājuma
Crailsheim
1 296 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG 160-12
Zvanīt
Stāvoklis: jauns, Izgatavošanas gads: 2023, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 5 440 mm, kopējais garums: 8 520 mm, · Pēdu platums (c-c), priekšā – aizmugurē (mm): 1855 – 1960
· Pagrieziena rādiuss, ārā – iekšā (mm): 5175 – 600
· Augstums ar noliektu kabīni, maksimāli EGO-kabīne, OHG (mm): 3395
· Platums ar noliektu kabīni, maksimāli EGO-kabīne, OHG (mm): 3380
· Minimālais darba gaitas platums 90° stiepšanai (mm): 8770
· Pacēlāja masta slīpums, uz priekšu – atpakaļ (°): 5 – 10
· Sānu nobīde ± pēc platuma pāri dakšām (mm): 415 – 1530
· Ass slodze priekšā, bez kravas (kg): 10500
· Ass slodze priekšā, ar nominālo kravu (kg): 35800
· Ass slodze aizmugurē, bez kravas (kg): 11900
· Ass slodze aizmugurē, ar nominālo kravu (kg): 2600
· Gaisa spiediens (Mpa) hidrauliskais servomehānisms – stūres rats
· Tips – bremzēti riteņi: Eļļā dzesējamas disku bremzes (Wet disc brakes) – piedziņas riteņi
· Tips – bremzēti riteņi: Sausas, atsperes disku bremzes – piedziņas riteņi
· Maksimālais hidrauliskā spiediena līmenis (Mpa): 18
· Hidrauliskās eļļas daudzums (l): 220
· Degvielas tvertnes tilpums (l): 170
· AdBlue tilpums* (l): 15
· Dzinēja jauda ISO 3046 – pie apgriezieniem (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Griezes moments ISO 3046 – pie apgriezieniem (Nm – rpm): 945 – 1500
· Cilindru skaits – darba tilpums (cm³): 6 – 6702
Laedexd Ec Aopfx Aamji
· Degvielas patēriņš, normāls braukšanas režīms (l/h): 8-10
· Sajūgs, tips: Griezes momenta pārveidotājs
· Transmisija, tips: Hidrodinamiskā Powershift
· Pārnesumu skaits, uz priekšu – atpakaļ: 3 - 3
· Ģenerators, tips – jauda (W): AC-1960
· Startera baterija: Spriegums – ietilpība (V – Ah): 2×12 – 150
· Ergonomiska stūre: Regulējama un var tikt noliekta arī uz sāniem, kas samazina vadītāja slodzi, braucot un atkāpjoties atpakaļgaitā.
· Komfortabli pedāļi: Jauna, elastīga un droša pedāļu sistēma ar regulējamu pedāļu leņķi. Uzlabo ergonomiku un minimizē vadītāja pēdu slodzi.
· Augstas veiktspējas stikla tīrītāji: Nodrošina 90% klājumu uz izliektā vējstikla. Integrēti arī jumta tīrītāji.
· Ergonomisks daudzfunkcionāls sēdeklis: Grozāms un pilnībā integrēts.
· Klimatpakotne: Pilnīga, pielāgojama klimata kontroles sistēma, kas atbilst lielajām prasībām EGO testētajai kabīnei. Lielāki gaisa ieplūdes atveres. Viegla filtru nomaiņa iekārtas priekšpusē. Pilnīgs braukšanas komforts pateicoties lieliski konstruētiem mezgliem.
· Vadības konsole: Vienkārša iestatīšana, pielāgošana, izmantošana un sapratne. Visi nepieciešamie vadības slēdži, svira un indikatoru ir viegli sasniedzami efektīvam darbam.
· Vadības pults: Pilnīga integrācija vadītājiem, kas izmanto mini-stūri vai stūres sviru. Integrētas vadības pogas. Pilnībā regulējama un individuāli pārbaudīta optimālai ergonomikai. Ergonomiskā stūre tiek noliekta uz priekšu bez redzamības ierobežojuma.
· Optimizēts redzamības lauks: Pilnībā jauns atvērts dizains ar viediem profiliem un izliektiem priekšējiem un aizmugurējiem stikliem. Optimizēts redzamības lauks visos leņķos – īpaši laba redzamība pa diagonāli uz priekšu un atpakaļ. Izteikta atvērta telpas sajūta.
· Cummins jaunie dīzeļdzinēji atbilst ES Stage IIIB / EPA Tier 4i: Jaunā Cummins dīzeļdzinēju platforma apvieno dzesētu izplūdes gāzu recirkulāciju ar uzlabotu augstspiediena Common-Rail degvielas sistēmu (HPDR) un daļiņu filtru. Tas nodrošina tīrāku un efektīvāku sadegšanu, līdz pat 5% mazāku degvielas patēriņu bez jaudas zuduma.
mazā sludinājuma
Odder
894 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG160-12
Zvanīt
Stāvoklis: labi (lietots), iekārtas/transportlīdzekļa numurs: 3425, Izgatavošanas gads: 2013, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 130 mm, masta veids: duplekss, dakšas rāmja platums: 250 mm, dakšu garums: 2 400 mm, kopējais garums: 5 700 mm, kopējais platums: 2 600 mm, darbības svars: 23 860 kg, papildu aprīkojuma funkcijas: Manual sliding cabin, Dual tread, Front mud guards, Centralized greasing system, NATO-socket, Aprīkojums: apgaismojums, Kalmar DCG160-12 no Uniktruck
Ljdpfx Ajwkvzfsamsai
mazā sludinājuma
Klundert
1 421 km
Iekrāvējs
KalmarDCG160-12
Zvanīt
Stāvoklis: labi (lietots), Funkcionalitāte: pilnībā funkcionāls, Izgatavošanas gads: 2012, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 000 mm, degvielas veids: dīzeļdegviela, masta veids: duplekss, būvniecības augstums: 3 650 mm, dakšu garums: 2 400 mm, tukšais svars: 20 960 kg, Aprīkojums: kabīne, sānu nobīde, ID43795
Lasdpfxjxw Htpe Aamji
IEKĀRTA: Autoiekrāvējs
ZĪMOLS: Kalmar
MODELIS: DCG 160-12
RAŽOŠANAS GADS: 2012
DZINĒJS: Dīzeļdzinējs
TRANSMISIJA: Automātiska
MASTS: 2 posmi
PIEDERUMI: Sānslīdne un dakšu pozicionētājs
CELŠANAS JAUDA: 16 000 kg
CELŠANAS AUGSTUMS: 4 000 mm
SLĒGTA MASTA AUGSTUMS: 3 650 mm
HIDRAULISKIE VĀRSTI: 4x
DAKŠAS: 2 400 mm
Gaisa kondicionētājs
RIEPU TIPS: Pilngumijas, labas
STĀVOKLIS: Labs
mazā sludinājuma
Hamburg
992 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG160-12
Zvanīt
Stāvoklis: lietots, Funkcionalitāte: pilnībā funkcionāls, Izgatavošanas gads: 2016, darbības stundas: 28 828 h, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 3 000 mm, degvielas veids: dīzeļdegviela, masta veids: simplex, būvniecības augstums: 3 200 mm, dakšas rāmja platums: 2 600 mm, dakšu garums: 2 400 mm, tukšais svars: 23 120 kg, kopējais garums: 5 575 mm, piedziņas veids: Diesel, konstrukcijas platums: 2 540 mm, Dīzeļiekrāvējs
Smaguma centrs: 1200
Dakšu platums: 350 mm
Dakšu biezums: 75 mm
Masta veids: Standarta
Stāvoklis: Darba kārtībā un pilnībā funkcionāls
Tehniskais stāvoklis: Ļoti labs
Priekšējo riepu veids: Pneimatiskās
Ledpfx Aju Dzg Ssameai
Priekšējo riepu izmērs: 12.00-20
Aizmugurējo riepu veids: Pneimatiskās
Aizmugurējo riepu izmērs: 12.00-20
Apraksts: Papildus šim Kalmar modelim mūsu noliktavās Hamburgā un Gdaņskā ir aptuveni 200 smagsvara iekrāvēji, kompaktie iekrāvēji, autoiekrāvēji un sānu iekrāvēji. Apmeklējiet mūsu mājaslapu – sago-online. Nomas iegāde un finansējums par izdevīgiem nosacījumiem vienmēr iespējams. Mēs arī labprāt uzpērkam jūsu lietotu tehniku, pat ja nepērkat pie mums. Mūsu īpašnieks, Peter Sawitzki kungs, sniegs jums detalizētu konsultāciju par šo DCG160-12. P.S.: Mūsu meistardarbnīca ir specializējusies iekrāvēju (no 8 t) remontā, apkopē, atjaunošanā un speciālajā būvē. Mēs arī varam izstādīt jūsu tehniku komisijas pārdošanai.
Sānu pārvietotājs, dakšu regulēšanas iekārta,
NIVO dakšas
Apkure, pilna kabīne,
mazā sludinājuma
Odder
894 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG160-12
Zvanīt
Stāvoklis: labi (lietots), iekārtas/transportlīdzekļa numurs: 3441, Izgatavošanas gads: 2013, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 000 mm, masta veids: duplekss, kopējais garums: 5 700 mm, darbības svars: 24 000 kg, papildu aprīkojuma funkcijas: NATO-socket, Manual sliding cabin, Dual tread, Centralized greasing system, Aprīkojums: apgaismojums, Kalmar DCG160-12 no Uniktruck
Lajdpfxswkvz Es Aamoi
mazā sludinājuma
Odder
894 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG160-12
Zvanīt
Stāvoklis: labi (lietots), iekārtas/transportlīdzekļa numurs: 3440, Izgatavošanas gads: 2013, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 000 mm, masta veids: duplekss, kopējais garums: 5 700 mm, darbības svars: 23 880 kg, papildu aprīkojuma funkcijas: NATO-socket, Dual tread, Centralized greasing system, Aprīkojums: apgaismojums, Kalmar DCG160-12 no Uniktruck
Laodpfxowkvzxe Aamsi
mazā sludinājuma
Odder
894 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG160-12
Zvanīt
Stāvoklis: labi (lietots), iekārtas/transportlīdzekļa numurs: 3439, Izgatavošanas gads: 2012, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 000 mm, masta veids: duplekss, kopējais garums: 5 700 mm, darbības svars: 24 020 kg, papildu aprīkojuma funkcijas: Dual tread, Centralized greasing system, NATO-socket, Aprīkojums: apgaismojums, Kalmar DCG160-12 no Uniktruck
Ljdpfxowkvzrj Aameai
Uzticamības zīme
Machineseeker sertificēti tirgotāji

mazā sludinājuma
Odder
894 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG160-12
Zvanīt
Stāvoklis: labi (lietots), iekārtas/transportlīdzekļa numurs: 2708, Izgatavošanas gads: 2023, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 000 mm, masta veids: duplekss, dakšas rāmja platums: 200 mm, dakšu garums: 2 400 mm, kopējais garums: 5 700 mm, kopējais platums: 2 560 mm, darbības svars: 22 400 kg, papildu aprīkojuma funkcijas: Engine heater, Centralized greasing system, Aprīkojums: apgaismojums, Kalmar DCG160-12 no Uniktruck
Lodpfx Aoquwl Aeameai
mazā sludinājuma
Odder
894 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG160-12
Zvanīt
Stāvoklis: labi (lietots), iekārtas/transportlīdzekļa numurs: 3506, Izgatavošanas gads: 2016, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 10 000 mm, masta veids: duplekss, kopējais garums: 5 500 mm, kopējais platums: 2 890 mm, darbības svars: 29 100 kg, papildu aprīkojuma funkcijas: Dual tread, Front mud guards, Centralized greasing system, Aprīkojums: apgaismojums, Kalmar DCG160-12 no Uniktruck
Laodpfxsw U Elms Aamsi
mazā sludinājuma
Odder
894 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG160-12
Zvanīt
Stāvoklis: labi (lietots), iekārtas/transportlīdzekļa numurs: 3330, Izgatavošanas gads: 2024, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 630 mm, masta veids: duplekss, dakšas rāmja platums: 200 mm, dakšu garums: 2 400 mm, kopējais garums: 5 700 mm, kopējais platums: 2 600 mm, darbības svars: 22 520 kg, papildu aprīkojuma funkcijas: Hydraulic sliding cabin, Weight system, Warning triangle, Dual tread, Centralized greasing system, Front mud guards, Fire extinguisher , Rear mud guards, Aprīkojums: apgaismojums, Kalmar DCG160-12 no Uniktruck
Ljdpfeul D N Rex Aamoai
mazā sludinājuma
Odder
894 km
Dīzeļiekrāvēji
KalmarDCG160-12
Zvanīt
Stāvoklis: labi (lietots), iekārtas/transportlīdzekļa numurs: 2707, Izgatavošanas gads: 2023, celtspēja: 16 000 kg, celšanas augstums: 4 000 mm, masta veids: duplekss, dakšas rāmja platums: 200 mm, dakšu garums: 2 400 mm, kopējais garums: 5 700 mm, kopējais platums: 2 560 mm, darbības svars: 22 400 kg, papildu aprīkojuma funkcijas: Engine heater, Centralized greasing system, Aprīkojums: apgaismojums, Kalmar DCG160-12 no Uniktruck
Lajdpfx Aasquwlxomsi
Mēs atvieglojam Jums meklēšanu: "kalmar dcg 160-12"
Jūs uzreiz un bez maksas saņemsiet jaunos piedāvājumus pa e-pastu.
Jūs jebkurā laikā varat viegli izbeigt meklēšanas uzdevumu.
Lietots Kalmar Dcg 160-12 (28)
Tagad pilnībā pārskatiet Machineseeker ar vairāk nekā 200 000 lietotām iekārtām.Pārlūkojiet populārākos iekārtu nosaukumus:

Uzziniet tagad
+44 20 806 810 84
+44 20 806 810 84
Ievietot sludinājumu tagad
*par sludinājumu/mēnesī















































































































































































































