Konteineru pārvadājumiVan Hool
20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/...
Konteineru pārvadājumi
Van Hool
20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/...
Sākuma cena bez PVN
12 985 €
Izgatavošanas gads
2011
Stāvoklis
Lietots
Atrašanās vieta
Roosendaal 

Rādīt attēlus
Rādīt karti
Dati par iekārtu
- Mašīnas apraksts:
- Konteineru pārvadājumi
- Ražotājs:
- Van Hool
- Izgatavošanas gads:
- 2011
- Stāvoklis:
- ļoti labs (lietots)
Cena un atrašanās vieta
Sākuma cena bez PVN
12 985 €
- Atrašanās vieta:
- Roosendaal, Nīderlande

Zvanīt
Tehniskā informācija
- Asu konfigurācija:
- 3 asis
- Pirmā reģistrācija:
- 06/2011
- Kopējais garums:
- 9 360 mm
- Kopējais platums:
- 2 550 mm
- Piekares sistēma:
- gaiss
- Riepas izmērs:
- 385/65-R22.5
- Riteņu bāze:
- 7 450 mm
- Aprīkojums:
- ABS
Piedāvājuma informācija
- Ieraksta ID:
- A19040666
- Atsauces Nr.:
- DH2583
- Pēdējoreiz atjaunots:
- 28.11.2461008
Apraksts
= Additional Options and Equipment =
- ADR
- EBS
- Lift axle
- Alloy wheels
- Air suspension
- Disc brakes
= Remarks =
Well-maintained 2011 Van Hool 20FT 66°/380V tipping chassis, SAF axles with disc brakes (Intradisc), ABS/EBS, 2 x lift axle, ADR (EXII, EXIII, FL, OX, AT) certified until 15/06/2025, tipping up to 66 degrees at 380V, additional rear support legs, unladen weight: 4,700 kg, max. gross weight: 39,000 kg, 385/65-R22.5 tyres (L: 7/10/8 mm; R: 6/9/7 mm), Dutch registration with valid inspection (TÜV) until 15/06/2025
= Further information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Bjdpfjwgcp Iox Afrslr
Axle make: SAF INTRADISC
Brakes: Disc brakes
Suspension: Air suspension
Rear axle 1: Alloy wheels; Lift axle; Max. axle load: 9,000 kg; Tyre tread left: 45%; Tyre tread right: 40%
Rear axle 2: Alloy wheels; Lift axle; Max. axle load: 9,000 kg; Tyre tread left: 60%; Tyre tread right: 55%
Rear axle 3: Alloy wheels; Max. axle load: 9,000 kg; Tyre tread left: 50%; Tyre tread right: 45%
Weights
Unladen weight: 4,700 kg
Payload: 34,300 kg
gross vehicle weight rating: 39,000 kg
Functional
Body type: Van Hool 3B2013
Condition
Technical condition: very good
Visual condition: very good
Identification
Registration number: OL-96-JL
Sludinājums tika tulkots automātiski, tāpēc tajā varētu būt dažas tulkošanas kļūdas.
- ADR
- EBS
- Lift axle
- Alloy wheels
- Air suspension
- Disc brakes
= Remarks =
Well-maintained 2011 Van Hool 20FT 66°/380V tipping chassis, SAF axles with disc brakes (Intradisc), ABS/EBS, 2 x lift axle, ADR (EXII, EXIII, FL, OX, AT) certified until 15/06/2025, tipping up to 66 degrees at 380V, additional rear support legs, unladen weight: 4,700 kg, max. gross weight: 39,000 kg, 385/65-R22.5 tyres (L: 7/10/8 mm; R: 6/9/7 mm), Dutch registration with valid inspection (TÜV) until 15/06/2025
= Further information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Bjdpfjwgcp Iox Afrslr
Axle make: SAF INTRADISC
Brakes: Disc brakes
Suspension: Air suspension
Rear axle 1: Alloy wheels; Lift axle; Max. axle load: 9,000 kg; Tyre tread left: 45%; Tyre tread right: 40%
Rear axle 2: Alloy wheels; Lift axle; Max. axle load: 9,000 kg; Tyre tread left: 60%; Tyre tread right: 55%
Rear axle 3: Alloy wheels; Max. axle load: 9,000 kg; Tyre tread left: 50%; Tyre tread right: 45%
Weights
Unladen weight: 4,700 kg
Payload: 34,300 kg
gross vehicle weight rating: 39,000 kg
Functional
Body type: Van Hool 3B2013
Condition
Technical condition: very good
Visual condition: very good
Identification
Registration number: OL-96-JL
Sludinājums tika tulkots automātiski, tāpēc tajā varētu būt dažas tulkošanas kļūdas.
Piegādātājs
Piezīme: Reģistrējieties bez maksas vai piesakieties, lai iegūtu visu informāciju.
Reģistrēts kopš: 2009
Iesniegt pieprasījumu
Tālrunis & Fakss
+31 165 2... sludinājumi
Šie sludinājumi varētu arī jūs ieinteresēt.
mazā sludinājuma
Werkendam
1 393 km
Tilta celtņi (overhead cranes)
Omis2x20 ton
Omis2x20 ton
mazā sludinājuma
Werkendam
1 393 km
Portālceltnis
Cranestock2x125 ton
Cranestock2x125 ton
mazā sludinājuma
Bovenden
1 118 km
Kravas automašīnas šasija
RenaultC 480 8x4
RenaultC 480 8x4
Jūsu sludinājums ir veiksmīgi dzēsts
Radās kļūda


















































