DīzeļiekrāvējiToyota
52-8FDF30
Dīzeļiekrāvēji
Toyota
52-8FDF30
Izgatavošanas gads
2022
Stāvoklis
Lietots
Atrašanās vieta
Bad Langensalza 

Rādīt attēlus
Rādīt karti
Dati par iekārtu
- Mašīnas apraksts:
- Dīzeļiekrāvēji
- Ražotājs:
- Toyota
- Modelis:
- 52-8FDF30
- Izgatavošanas gads:
- 2022
- Stāvoklis:
- lietots
- funkcionalitāte:
- pilnībā funkcionāls
Cena un atrašanās vieta
- Pārdevēja atrašanās vieta:
- Tonnaer Straße 27, 99947 Bad Langensalza, Vācija
- noma:
- iespējams
Zvanīt
Tehniskā informācija
- Celtspēja:
- 3 000 kg
- Celšanas augstums:
- 6 000 mm
- Brīvā pacelšana:
- 2 250 mm
- Degvielas veids:
- dīzeļdegviela
- Masta veids:
- trīskāršs (triplex)
- Būvniecības augstums:
- 2 860 mm
- Jauda:
- 41 kW (55,74 zs)
- Dakšas rāmja platums:
- 1 070 mm
- Dakšu garums:
- 1 200 mm
- Tukšais svars:
- 5 070 kg
- Kopējais garums:
- 2 780 mm
- Piedziņas veids:
- Diesel
- Konstrukcijas platums:
- 1 240 mm
Piedāvājuma informācija
- Ieraksta ID:
- A19991940
- Atsauces Nr.:
- 114779-G20196
- Pēdējoreiz atjaunots:
- 13.9.2460932
Apraksts
Dīzeļiekrāvējs
Slodzes centrs: 500
Dakšas platums: 100 mm
Dakšas biezums: 45 mm
ISO klase: ISO klase 3 = 2 500 - 4 999 kg
Masta tips: Trīskāršs (Triplex)
Ātruma klase: 15
Tehniskais stāvoklis: Jauns
Priekšējo riepu tips: Superelastīgas
Priekšējo riepu izmērs: 28x9-15
Priekšējo riepu stāvoklis: 80 - 100 %
Gjdpfsxcdpfjx Acuobu
Aizmugurējo riepu tips: Superelastīgas
Aizmugurējo riepu izmērs: 6.50-10
Aizmugurējo riepu stāvoklis: 80 - 100 %
Sānu nobīde,
3. vārsts, 4. vārsts, darba apgaismojums aizmugurē, darba apgaismojums priekšā, apsilde, kravas aizsargrežģis, cieto daļiņu filtrs, pilna kabīne, pilnais brīvā pacēluma masts, CE sertifikāts,
akustiska atpakaļgaitas brīdinājuma signāls, panorāmas spogulis, LED apgaismojums, saulessargs, kravas aizsargrežģis 1220 mm, priekšējā kombinētā lampa, bākuguns vadītāja aizsargjumta kontūrā, noliecama un augstumā regulējama stūres kolonna, palielināta kāpšanas spēja, stūres cilindra aizsargs, specifikācija darbam putekļainā vidē, mehāniskais sviras vadības panelis.
Sludinājums tika tulkots automātiski, tāpēc tajā varētu būt dažas tulkošanas kļūdas.
Slodzes centrs: 500
Dakšas platums: 100 mm
Dakšas biezums: 45 mm
ISO klase: ISO klase 3 = 2 500 - 4 999 kg
Masta tips: Trīskāršs (Triplex)
Ātruma klase: 15
Tehniskais stāvoklis: Jauns
Priekšējo riepu tips: Superelastīgas
Priekšējo riepu izmērs: 28x9-15
Priekšējo riepu stāvoklis: 80 - 100 %
Gjdpfsxcdpfjx Acuobu
Aizmugurējo riepu tips: Superelastīgas
Aizmugurējo riepu izmērs: 6.50-10
Aizmugurējo riepu stāvoklis: 80 - 100 %
Sānu nobīde,
3. vārsts, 4. vārsts, darba apgaismojums aizmugurē, darba apgaismojums priekšā, apsilde, kravas aizsargrežģis, cieto daļiņu filtrs, pilna kabīne, pilnais brīvā pacēluma masts, CE sertifikāts,
akustiska atpakaļgaitas brīdinājuma signāls, panorāmas spogulis, LED apgaismojums, saulessargs, kravas aizsargrežģis 1220 mm, priekšējā kombinētā lampa, bākuguns vadītāja aizsargjumta kontūrā, noliecama un augstumā regulējama stūres kolonna, palielināta kāpšanas spēja, stūres cilindra aizsargs, specifikācija darbam putekļainā vidē, mehāniskais sviras vadības panelis.
Sludinājums tika tulkots automātiski, tāpēc tajā varētu būt dažas tulkošanas kļūdas.
Piegādātājs
Piezīme: Reģistrējieties bez maksas vai piesakieties, lai iegūtu visu informāciju.
Reģistrēts kopš: 2025
Iesniegt pieprasījumu
Tālrunis & Fakss
+49 3603 ... sludinājumi
Šie sludinājumi varētu arī jūs ieinteresēt.
mazā sludinājuma

1 113 km
Dīzeļiekrāvēji
Toyota52-8FDF30
Toyota52-8FDF30
mazā sludinājuma

1 232 km
Dīzeļiekrāvēji
Toyota52-8FDF30 - TRIPLEX - NEUWERTIG - 75 Stunden !!!
Toyota52-8FDF30 - TRIPLEX - NEUWERTIG - 75 Stunden !!!
mazā sludinājuma

1 129 km
Autokrāvējs
Toyota52-8 FDF 30
Toyota52-8 FDF 30
mazā sludinājuma

1 113 km
Dīzeļiekrāvēji
Toyota52-8FDF30
Toyota52-8FDF30
mazā sludinājuma

1 232 km
Dīzeļiekrāvēji
Toyota52-8FDF30 - TRIPLEX - NEUWERTIG - 48 Stunden !!!
Toyota52-8FDF30 - TRIPLEX - NEUWERTIG - 48 Stunden !!!
mazā sludinājuma

1 129 km
Autokrāvējs
Toyota52-8 FDF 30
Toyota52-8 FDF 30
Jūsu sludinājums ir veiksmīgi dzēsts
Radās kļūda