Smagsvara transporta ratiņi (elektriskie)AVT Europe NV
35t
Smagsvara transporta ratiņi (elektriskie)
AVT Europe NV
35t
Izgatavošanas gads
2016
Stāvoklis
Lietots
Atrašanās vieta
Vācija 

Rādīt attēlus
Rādīt karti
Dati par iekārtu
- Mašīnas apraksts:
- Smagsvara transporta ratiņi (elektriskie)
- Ražotājs:
- AVT Europe NV
- Modelis:
- 35t
- Izgatavošanas gads:
- 2016
- Stāvoklis:
- ļoti labs (lietots)
- funkcionalitāte:
- pilnībā funkcionāls
Cena un atrašanās vieta
- Atrašanās vieta:
- Deutschland
Zvanīt
Piedāvājuma informācija
- Ieraksta ID:
- A19947875
- Pēdējoreiz atjaunots:
- 08.9.2460927
Apraksts
Divas neatkarīgi vadāmas smagsvara transporta platformas (A un B) kravām līdz 35 tonnām. Transportieri ir aprīkoti ar četriem grozāmiem smagsvara riteņiem un diviem visvirzienu piedziņas riteņiem, kas ļauj kustību jebkurā virzienā. Piedziņas riteņi tiek pneimatiski piespiesti pie grīdas, nodrošinot optimālu saķeri. Aktivējot abu piedziņas riteņu rotāciju, iespējams pārslēgt dažādus detaļas kustības režīmus. Šāda veida piedziņas mehānisms nodrošina īpaši elastīgu kustību — gareniski, šķērsvirzienā un rotāciju uz vietas.
Dsdpfx Aboxa Endspewc
Katrā transportierī ir integrēts 35 tonnu pacelšanas galds, kura kontaktvirsmas ir aprīkotas ar dzesēšanas ribām, lai atvadītu siltumu, kas rodas, pārvadājot siltus vai karstus materiālus. Pacelšanas mehānismu darbina centrālais motors, spēka pārvade notiek caur diviem reduktoriem un asīm, kas šķērso rāmja konstrukciju. Šīs ass vada četras vārpstas transportiera stūros. Atkarībā no pārvadājamās kravas var tikt izstrādāta īpaša iekārta, ko nes pacelšanas sistēma. Visa sistēma ir aizsargāta ar alumīnija pārsegiem; katrs pārsegs ir numurēts ērtākai montāžai pēc apkopes.
Transportieri konstruēti, lai pārvietotu maksimālo 35 tonnu kravnesību ar maksimālo ātrumu līdz 1,5 km/h manuālajā režīmā un 1 km/h pusautomātiskajā režīmā. Ātrumu iespējams nemanāmi regulēt, izmantojot manuālo vadības pulti ar džojstikiem. Bez kravas un manuālajā režīmā transportieri var sasniegt ātrumu līdz 2,5 km/h, bet pusautomātiskajā — līdz 1,5 km/h.
Vadība: SIEMENS SIMATIC
Darbināšana: Bezvadu tālvadības pults
Piedziņa: Darbināms ar baterijām
Izmēri uz vienu transportieri: apmēram 3600 x 2500 x 800 mm
(Sākotnējā jaunā cena ap 1,2 miljoniem EUR)
Sludinājums tika tulkots automātiski, tāpēc tajā varētu būt dažas tulkošanas kļūdas.
Dsdpfx Aboxa Endspewc
Katrā transportierī ir integrēts 35 tonnu pacelšanas galds, kura kontaktvirsmas ir aprīkotas ar dzesēšanas ribām, lai atvadītu siltumu, kas rodas, pārvadājot siltus vai karstus materiālus. Pacelšanas mehānismu darbina centrālais motors, spēka pārvade notiek caur diviem reduktoriem un asīm, kas šķērso rāmja konstrukciju. Šīs ass vada četras vārpstas transportiera stūros. Atkarībā no pārvadājamās kravas var tikt izstrādāta īpaša iekārta, ko nes pacelšanas sistēma. Visa sistēma ir aizsargāta ar alumīnija pārsegiem; katrs pārsegs ir numurēts ērtākai montāžai pēc apkopes.
Transportieri konstruēti, lai pārvietotu maksimālo 35 tonnu kravnesību ar maksimālo ātrumu līdz 1,5 km/h manuālajā režīmā un 1 km/h pusautomātiskajā režīmā. Ātrumu iespējams nemanāmi regulēt, izmantojot manuālo vadības pulti ar džojstikiem. Bez kravas un manuālajā režīmā transportieri var sasniegt ātrumu līdz 2,5 km/h, bet pusautomātiskajā — līdz 1,5 km/h.
Vadība: SIEMENS SIMATIC
Darbināšana: Bezvadu tālvadības pults
Piedziņa: Darbināms ar baterijām
Izmēri uz vienu transportieri: apmēram 3600 x 2500 x 800 mm
(Sākotnējā jaunā cena ap 1,2 miljoniem EUR)
Sludinājums tika tulkots automātiski, tāpēc tajā varētu būt dažas tulkošanas kļūdas.
Piegādātājs
Piezīme: Reģistrējieties bez maksas vai piesakieties, lai iegūtu visu informāciju.
Iesniegt pieprasījumu
Tālrunis & Fakss
+49 7851 ... sludinājumi
Jūsu sludinājums ir veiksmīgi dzēsts
Radās kļūda